Zamansızdı Hersey...

Yaşamaktan öte hayallerdi.Zamansız büküldü gülümün boynu.Yeşilim sarıya çaldı.Sensiz ben bir savrulan bir kül oldum.Yaram icerden kanar.Yüzüm dıştan güler.Ağlatma sen sole ben gelem.Yağmur dağlarımdan cekildi.Saçlarıma karlar yağar oldu.Can bedenden cekilir gibi azabtan harcımı aldırma sen sole ben gelem.Gurbet kuşları öter sesi bir eda sitemimde.Gönül yanar.Har oldu şimdi zihnimi yakar.Ceylan gözlerde daldım.aLLah aşkına soyLe bu gidişin zamansız olmadımı.MevLam Beni süs için mi yarattı.Sen GeL demeyince gelmez misin?Derdim çok hangisinden kendime pay alayım.Sana muhtacım bunu hangi mabette haykırayım.Beni benden aldın.Kusurun olandı beni benden almak.Benim numunem yoktu ki sana vereydim aslımı aldın götürdün.Simdi darlarda aglattın beni.Ardıma bile bakmadan diyar diyar gider.Mahşer günü seni dava ederim.O gün sanki sen gelmezmisin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder