Yanlızlığım

gitmen gerek bunu anLarım.
neden her gittiğinde bir parçanı bırakmak zorundasın peki?!
Her an dönmeye hazır gibi sanki..anLayamıyorum..
daha fazLa acıtmak beni,sana ne kazandırıyor?
ne kadar daha dayanabilirim bilmiyorum inan..
o kadar yakıyorsun ki canımı..
hasret denilen garip sey ne zamandan beri imkansızlık söylermısın?
bu kadar mı kaçar insan duygularından..
bu kadar mı kapanır içine anlayamıyorum..
nedir kaçısın?kendıne güvenmeyisin mi?
yoksa bana mı?!
senın için okadar çaba gösterirken,ve sabır..
nedendir bu kadar üstüme gelmelerin?
sevmiyorsan tamam git..!
ama her saniye emin olmasam beni sevdiğinden..
gözlerinin içi titremese bana her baktığında
ah bi kabul ettirebilsem kendıme benı sevmedığını..
keşke...
Gidiyor musun sevgiLi tamam git..
Yarım bırak yine beni..
Ben nasıLsa topLarım dağıLan parçaLarımı..
Ama önce kendini inandır beni sevmediğine..
Ve bende ki parçanı aL öyLe git bu kez..
Bu kez son çünkü,dönüşü yok yaLnızLığımın..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder