Vazgeçtim Herşeyden

Vazgectim Senden,benden,bizden...
Sensiz hicbirseyin çünküsünü merak etmiyorum..
Aşkı aşk yapan belkide sensiz kan kaybedişimdir ne dersin?
Sen bensiz nefes alabiliyorken..
Benim sancılarla boğuşmamdır kimbilir belkide ask...

Zorlama gülmek icin kendini..
Avuçlarımın arasına birkaç teselli sözü bırakmasanda olur..
Al kendini çık hayatımdan artik.Sana ihtiyacim yok..
Sensizde yasatabiliyorsam yüregimi,sesine sözüne ihtiyacım yok..
Yaşanmışlıklar yeter bana..
Bu aşkı yasatmak için sensizlik yeter bana...

Sakın dönme geri..
Sakın dokunma senli hayallerime!..
Bizi benimle bırak sen git gidebildigin en güzel yüreklere..
Ve sorma kimseden,sorma beni..
Yasıyorsam sana aşık ve sensiz yasıyorum işte hepsi bu...

Gerçek aşk ın, gerçek sevgilerin lügatinde UNUTMAK kelimesinin yeri yoktur..
En olumsuzdan olumluya giden sessizliğin çığlına bir kurşun sıkarcasına..
Unutmak ve unutulmamak umudumu kaybetmeden..EYVALLAH..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder