Senin İçin

Senin için yazıyorum bugün..
Aşkı satırlara dökmek istiyorum…
Seni anlatmak istiyorum satırlarla…
Ama satırlara sığdıramıyorum aşkımı..
Seni yazamıyorum kelimelerle..
Kelimelerle anlatamayacağım kadar mükemmelsin..
Satırlarımın üzerine ağlıyorum bu gece..
Sen neden benim değilsin ki..
Sen neden ellerinsin ki..
Ben senin içinde ölürüm de ,
Sen benim için ölmezsin ki..
Ben seni anlatmak istiyordum sana sözcüklerle..
Başaramadım bir türlü..
Sevgimi bastırıp yazamadım sözcükleri..
Aşkı senle bağdaştırmak istedim..
İç içe geçtiniz içimde..
Parçalar tam oturdu yerine…
Aşk bir yap-bozdu benim gözümde..
Yap-bozu tamamladım ve sen çıktın karşıma..
Tamam sevmiyorsun ama aşkımı bozma..
Bir şiir yazmıştın hatırlasana..
Çok üzülüyordum ben,sen anlamasan da..
Her şey anlamsızdı senin için…
Şimdi benim olabilir misin yaşam gücüm?..
Gelebilir misin yanıma kilometrelerce uzaktan..
Sana 2 kelime söylesem “ben de” diyebilir misin çatmadan kaşlarını..
Gözlerinde hapsedebilir misin beni..
Senden başka gardiyanım olmasın..
Aşkım sevgimi de yuttu bu gün..
İç içe geçerek daha çok büyüdüler senin için..
Yüzüne bakmaya dayanamadığım sen ,
Her şeyimi al ama ne olur yanımda kal ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder