Çokmu Kolay

Çok mu kolay bu son demesi
Vermiiyorum ki son nefesi
Ellerin eskisi gibi beyaz mı
Bana bunları o ellerle mi yazdın

Sende sevmiştin beni zordu veda etmek tabi,hergün biraz daha yaklaştık sona ama kabullenemiştik işte…
İkimizde son kozlarını oynadı yaşatabilmek için sevdayı,ama olmadı.
Zor oldu gitmesi doyamamıştım henüz sana,biraz daha kalsam yanında...


Ne zormuş sensiz nefes almak,ne kadar da zormuş çaresiz kalmak…
Varlığına doyamamışken yokluğuna alışmaya çalışmak hiçte kolay değil…
Yani zaman yalan zaman hiçbir şeyi unutturamıyor.

Ah yeniden başlamalı dersen
Zamanı var bekle beni dersen
Beklemek eskisi gibi kolay mı
Zaman geçmiyor zaman yalan mı
Yeniden başlamak kolay mı?

Eskiye bir çizgiatmalı insan yaşamak için,altını çizmeli aşkın ,ve hatırlamak için aşk yürekte hep kalmalı.Biraz sen olmalısın yanımda öyle uzakta kalma...her gün biraz daha eksilme bende,çoğalmalısın gün geçtikçe.

Zaman geçmiyor zaman yalan mı
Yine karşılaşırız dünya küçük Aşkın büyük
Mevsimler dönünce yaza Kuşlar döner pişman

Bir gün yeniden karşılaşırız,o an anlarız bitip bitmediğini,bitmediğini anlarsan bir daha bırakma beni,izin verme gitmeme,öyle tut ki ellerimden incinmem önemli değil yeter ki gitme.

Simdi sen mi ben mi
Kim suçlu kimse yar
Voltalar atıyorlar İçimde pişmanlıklar
Simdi sen mi ben mi Kıydılar ikimize


Ayrılıkta suçlu mu varmış,bir taraf hep eksik kalırmış,biz birbirimizi tamamlamak için yaşamıştık...
Yüreğim kan revan için de bir yerde,açık bir yer arıyor akmak için,
Rengi değişmiş artık mevsimin dönen yok…yaşama sebebi lazım artık bana kim yaşatır söyle beni senden başka…

[i]Çok mu kolay bu son demesi
Vermiyorum ki son nefesi
Sen ne yazarsan yaz ey sevgili
Mektupla biten ömrümce sürmeli
Yok sensiz olmaz

Zor olan bitti demesi,bunu demek ölüm gibiydi,belki bir şans daha verilmeli,sensiz olmayacak.
Bu sonlar bitmez ben bitmedikçe…şimdi bitmemeli bu aşk sürgünlere boyun eymeden sürmeli..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder