Kimse Benim Gibi Sevmeyecek Seni

Kimse Benim Gibi Sevemeyecek Seni
Buğulu Ve Hüzünlü Gözlerinin Ardında
Ruhunu Okuyamayacak Benim Gibi,
Kokunu Taşımayacak Teninde
Avuçlarında Sıcaklığını Duymayacak Ellerinin
Dudaklarında Tutkunun Tadını Bırakamayacak
Benim Gibi

Sarıldığında Vücudunu Ateşe Atamayacak
Her Rüyasının Meleği Olmayacaksın
Renklerinin Kraliçesi Yapmayacak Seni Hiç Kimse
Damarlarında Dolaşmayacaksın
Benim Gibi

Kimse Benim Gibi Sevemeyecek Seni
Aşı Ekmeği Olmayacaksın,tadı Tuzu
Sıcağı Olmayacaksın Benim Gibi
Benim Gibi Hissetmeyecek Içinde Ayazı,
Sabah Güneşi Olmayacaksın
Gece En Güzel Mehtabı Ayın
Gökkuşağı Olmayacaksın Sevdanın
Baharını Hissetmeyecek Yüzünde
Gülüşleri Olmayacaksın

Kimse Benim Gibi Sevemeyecek Seni
Yüreğinde Taşımayacak Aşkını
Son Nefesine Kadar,
Sevmeyecek Seni Hiç Kimse
Darağacını Kendi Kuracak Kadar
Tekme Atamayacak Taburesine Kendi,
Kimse Bu Kadar Cesur Olmayacak
Bu Deli Yürek Kadar,
Tılsımı Olmayacaksın Hiç Kimsenin
Kimse Benim Gibi Sevemeyecek Seni
çünkü Sen Benim Herşeyimsin.....!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder