Hoşçakal

Sevdam canımı bu kadar yakmamaLıydı
Ya da bu kadar yandıkça SevmemeLiydim ..


Şimdi sen yoksun ları,
sensiz n aparım ları,
seni özlüyorum ları cümlelerimden çıkardım.
Bunları zaten birçok kez söylediğim için ezberledin [ezberlettim] artık ..



Bilmek Yetmiyor !



Anlaman gerek beni ..! Söylenenler basit geliyor,dinlemek anlamsızlaşıyor,hatta sıkıcı buluyorsun sevgimi ama
seni sıkan sevgim beni yakıyor!!!


Dışarısı ayazmış,karmış hissetmiyorum.
Sana uzaktan bakmak öyle acı ki
Soğuk nedir unuttum durmadan ,sönmeden yanıyorum ..


Seni böyle sevmek ,çok ağır bir yük .
Karşılığını alamayacağımı bildiğim halde neyime güvenip seni böyle çok sevdiğimi bilmiyorum.
Bildiğim bir şey var yavaş yavaş kayboluyorum...



Artık seninLe anLamlı olan gülüşlerim yok
Ve yine senle kurduğum düşlerim de...
Şimdi içine hapsolduğum gözyaşlarımLa
gidiyorum,bitiyorum,ÖLÜYORUM ..


HOŞÇAKAL ! ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder