Hoşçakal Sevdam

Ben yaşantımı ikiye ayırdım..bir yarısını tüm insanlara ayırdım..diğer yarısını sadece sana..
Gündüzlerimi tüm insanlara ayırdım..gecelerimi ise sadece sana ..
Gece olunca tüm insanlara ayırmış olduğum diğer yarımın ışıklarını kapatıyor..Kepenklerini indiriyorum..
Ve sana dönüyorum..İşinden evine dönen bir adam gibi..
Ve sana sadece sana ayırdığım yarıma dönüyorum..
Seni..seni..sadece seni düşünüyorum..
Öyle çok özlüyorum ki bu aralar seni…anlatamıyorum..
Mutlulukları mı çıkarıyorum üzerimden,sadece acılarımı giyiniyorum..
Sorular takılıyor iliklerime ..boğuluyorum..gömülüyorum ..çıkamıyorum..
Ne olurdu şimdi yanımda olsan..başımı yaslasam göğsüne mışıl mışıl uyusam..ne olurdu..
Ne olurdu hayat kıskanmasa sevgimizi..almasaydı seni benden..ne olurdu..kıyamet mi kopardı..
Azrail unutsa seni..ne olurdu sanki..haaa ne olurdu..
Bu dünyada bir kişilik fazladan yer yokmuydu da mı.. aldılar seni benden
Bedenininden çekip çıkardıkları zaman nefesini ..beni de yanında götürseler ..ne oludu.. haaa ne olurdu ..Oysa ne güzel olurdu..
İçimden isyan etmek geliyor..susuyorum..
Neden..neden ben diyesim,haykırasım geliyor..susuyorum..
Tüm mermileri şarjörlere sürüp sıkasım geliyor yüreğime yapamıyorum..yapamıyorum çünkü yüreğimde sen varsın ..kendime değil sana kıyamıyorum..
Allah ım affet beni..Sana değil isyanım..isyanım..sadece bazen bu ağır yükü yüklenmekte acizlik hisseden yüreğime..
İçimden ağlamak geliyor..işte bir bunu sadece bunu yapabiliyorum bu aralar..
Sadece ağlıyorum..
Senli günleri geliyor aklıma bu şehrin… ağlıyorum…
Benle beraber kendini boşluğa attığın o gün geliyor aklıma..kahroluyorum..ağlıyorum
Sana ben burdayım diyemediğim o gün geliyor aklıma..lanet ediyorum..ağlıyorum..
Sensiz işlediğim sevaplarımı,senli işlediğim günahlara değişiyorum..ağlıyorum..
Sana sesleniyorum.. yüreğimde yaşattığım.. sana&..seni çok özlüyorum..
Ey beni duyamayan..sonunu bilmediğim sevdamıza yazılar yazıyorum..yazıyorum ki herkesler seni ne kadar sevdiğimi,seni ne kadar özlediğimi bilsin&
Birazdan güneş doğacak seni sonraki geceye kadar yalnız bırakmak zorunda kalacağım..
Şimdi bana yine kendimi teselli etmek düşüyor..Sana kanamadan,sana doyamadan yaşamak zorunda kalan kendimi avutuyorum..
Yanımdayken seni nasıl sevdiysem..uzağımdayken de seni öyle seveceğim..
Dişlerimi sıkarak,nefesimi tutarak,için için yanarak seveceğim..
Hadi bu gecelik bu kadar..Seni çok seviyorum..Hoşçakal sevdam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder